مستند «چوب بستنی»
مستند «چوب بستنی»
مستند «چوب بستنی» روز سه‌شنبه به روی آنتن می‌رود. این مستند که با هدف ارائه الگوهای موفق اقتصادی به مخاطبان ساخته شده، به موفقیت مهندس جوانی (دارابی) اشاره دارد که با تأسیس کارخانه چوب بستنی‌سازی توانسته نیاز کشور را به واردات چوب بستنی تأمین و از خروج سالانه ۲۴۰ میلیارد تومان از کشور جلوگیری نماید.


مستند «چوب بستنی» را محمد طالبی به مدت ۱۵:۱۵ دقیقه تهیه و تولید کرده است.

خلاصه مستند

هر ساله به خاطر واردات چوب بستنی از چین، حدود 240 میلیارد دلار ارز از کشور خارج می‌شود، آماری که شاید همه علاقه‌مندان به این محصول غذایی را شوکه کند. مستند «چوب بستنی» درباره جوانی خلاق است که پس از مطلع شدن از این قضیه، به دنبال تاسیس کارخانه تولید چوب بستنی می رود و سرانجام در سال 94، این کارخانه را در شهرستان زرندیه استان مرکزی تاسیس می کند.


تیزر معرفی مستند چوب بستنی:


مستند چوب بستنی:


باکس دانلود


پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۳۴ ب.ظ | نوشته شده در موضوع: فیلم و مستند
نویسنده : ali mg
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مقام معظم رهبری شعار سال 98 را «رونق تولید» اعلام کردند، مقام معظم رهبری نزدیک به دو دهه است که بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالاهای داخلی تاکید میکنند.
محوریت و موضوع اصلی این وبلاگ هم در راستای شعار سال 98 است و انتظار می‌رود تا با ساخت و تولید محتوا در این عرصه به تحقق این شعار کمکی کرده باشیم.

در نظر سنجی شرکت کنید
مطالب ویژه
↑ بازگشت به بالا ↑

حریم خصوصی و شرایط استفاده - شکایت از ما - تبلیغات

طراحی قالب : نقل بلاگ | ویرایش: علیــــــ