بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی ، از تولیدات ملی چیزی می دانید!
بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی ، از تولیدات ملی چیزی می دانید!
برندهای لوازم خانگی موجود در بازار تنوع بسیار زیادی دارند که اخیرا به دلیل نوسانات قیمت ها افزایش هزینه ها، به طرز چشمگیری گران قیمت تر از گذشته شده اند. به همین دلیل هم هست که بسیاری از افراد با توجه به بودجه محدودی که دارند توانایی خرید خود را از دست می دهند. در این میان برندهای خارجی طبیعتا هزینه های خیلی بیشتری دارند، در نتیجه به دلیل حمایت از کالاها و تولیدات ملی و البته هزینه های معقول آنها امروزه بیشتر توصیه می شود که تا جای ممکن به سراغ برندهای ایرانی بروید و از کارخانه ها و تولیدکننده های داخلی حمایت کنید. بنابر همین مسئله در این مطلب تصمیم داریم که به معرفی بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی بپردازیم و شما را با آنها آشنا کنیم.

بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی

برند پارس خزر

برند پارس خزر به عنوان بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی کوچک در ایران شهرت و البته کیفیت بسیاری دارد. و می توان آن را به عنوان یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی دانست. در سال 1347 شرکت پارس توشیبا با همکاری و مشارکت فنی کارخانه توشیبای ژاپن در استان گیلان فعالیت خود را آغاز کرد. در آبان ماه سال 1361 نام شرکت توشیبا به شرکت صنعتی پارس خزر تغییر کرد. شرکت برند پارس خزر یکی از ارکان اصلی شرکت سرمایه داری پارس توشه است و همواره با طراحی و توسعه محصولات خود خشنودی و رضایت مشتریانش را در نظر دارد.

با توجه به تنوع محصولات و لوازم خانگی برند پارس خزر می توان گفت که چرخ گوشت و البته پلوپز این برند حرف اول را می زند و از پرفروش ترین وسایل آن به حساب می آیند.


برند اسنوا

شرکت اسنوا در سال های 1384 و 1385 به عنوان یک استارت آپ مشغول به فعالیت شد. کارخانه این برند در مورچه خورت اصفهان قرار دارد و چندین سوله برای تولید رنگ و مونتاژ قطعات را در دل خود جای داده است. نام این برند برگرفته از نام اصلی شرکت، ارکان ساختار نوبن ایرانیان است و از زیرمجموعه های گروه انتخاب به شمار می رود. گروه انتخاب در سال 1367 به عرصه صنعت لوازم خانگی وارد شد و فعالیت خود را آغاز نمود. این گروه در حال حاضر متشکل از هلدینگ هایی شامل لوازم خانگی، نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع فولاد، ساختمان و گردشگری و بازرگانی می شود.

حیطه تولیدات شرکت و برند اسنوا شامل لوازم سرمایشی و گرمایشی، لوازم خانگی، تلویزیون، یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، کولر، جاروبرقی و… است و شاید بتوان گفت که لباس شویی و هم چنین اجاق گاز این برند در میان سایر محصولات آن حرف اول را می زند و در این اواخر به عنوان یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی شناخته شده است.


برند پاکشوما

شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما در سال 1354 فعالیت خود را با ساخت و تولید ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک آغاز کرد. بعد از آن با پیشرفت روزافزون این برند تولیدات آن افزایش پیدا کرده و رشد زیادی یافت. تولیدات این شرکت امروزه بیشتر در زمینه های انواع ماشین لباسشویی، انواع ماشین ظرفشویی و هم چنین جاروبرقی است. با این حال می توانیم بگوییم که لباسشویی های برند پاکشوما در میان سایر وسایل و تولیدات این شرکت حرف اول را می زند.


برند هیمالیا

برند هیمالیا یکی دیگر از بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی است که در کارنامه خود همکاری با شرکت های معتبری چون AEG آلمان و بتاکو ایتالیا را به همراه دارد. این شرکت با توجه به اهداف بلند بالایی که برای خود تعیین کرده کارخانه ای 11 هکتاری در 50 کیلومتری تهران دارد و به ساخت و تولید محصولات و لوازم خانگی می پردازد. در میان تنوع محصولات و تولیدات این برند می توان گفت که یخچال هیمالیا حرف اول را می زند.


برند استیل البرز

یکی دیگر از شرکت ها و برندهای تولید کننده لوازم خانگی ایرانی، برند استیل البرز است. شرکت استیل البرز فعالیت خود را در شهر شیراز آغاز کرد و با گذر زمان به عنوان شرکت صنایع استیل البرز فعالیت خود را گسترش داد. بیشترین و البته معروف ترین تولیدات این برند مربوط به سینک آشپزخانه و ظرفشویی است، اما در میان آنها می توان با محصولاتی دیگر نیز رو به رو شد. به طور کلی تولیدات برند استیل البرز شامل هود آشپزخانه، انواع اجاق گاز، سینک ظرفشویی، انواع فر و مایکروویو، انواع شیرآلات بهداشتی و…


برند امرسان

برند امرسان نیز یکی از معتبرترین و البته پرطرفدارترین برندهای لوازم خانگی ایرانی است که می توان روی آن حساب کرد. این شرکت فعالیت تولیدی خود را در سال 1360 و با تولید فریزرهای خانگی آغاز کرد. در سال 1368 نیز خط تولید اولین یخچال فریزر 16 فوت با طراحی جدید را شکل داد و از آن به بعد نیز پیشرفت چشمگیری در تولیدات یخچال و فریزر خود ایجاد کرد. شرکت و برند لوازم خانگی امرسال تولیداتی از جمله یخچال و فریزر، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و… دارد که از میان آنها طبیعتا می توان گفت که یخچال و فریزر برند امرسان حرف اول را می زند.


برند اخوان

کارخانجات صنعتی اخوان در سال 1348 در استان تهران تاسیس شد. این برند با پیشرفت خود توانست محصولات بسیاری اعم از انواع سینک ظرفشویی، انواع اجاق گاز مبله و رومیزی استیل و شیشه ای، انواع فرهای گازی و برقی، انواع هودهای آشپزخانه و… را تولید کند و در میان سایر برندهای تولید کننده لوازم خانگی ایرانی حرفی برای گفتن داشته باشد. در میان محصولات متنوع شرکت و برند اخوان می توان به اجاق گاز و فر آن اشاره کرد که حرف اول را در میان سایر محصولات به عنوان بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی می زنند!



برند بیمکث

شرکت ستاره طلایی صنعت با نام تجاری بیمکث در سال 1360 تولید هود آشپزخانه را آغاز کرد و در نهیات نیز تولیدات خود را به سایر لوازم خانگی آشپزخانه افزایش داد. تولیدات این شرکت محصولات بسیاری از جمله اجاق گاز، هود، سینک ظرفشویی، فر و مایکروفر و… را شامل می شود و صادقانه باید گفت که هر کدام از آنها در میان محصولات ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند. با این حال اگر بخواهیم به شکل دقیق تری آنها را بررسی کنیم می توانیم بگوییم که کماکان هود بیمکث در مقایسه با سایر محصولات این برند حرف اول را می زند.


برند بوتان

برند بوتان نیز یکی دیگر از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است که در میان سایر برندهای داخلی نامی آشنا دارد. این شرکت غالبا به تولید محصولات سرمایشی و گرمایشی می پردازد و بهترین محصولات آن شامل آبگرمکن، پکیج شوفاژ دیواری، رادیاتور و… می شود. با این حال اگر بخواهیم به طور دقیقی به این مسئله اشاره کنیم می توانیم بگوییم که آب گرم کن های برند بوتان در میان سایر برندهای ایرانی حرف اول را می زند و می توان با خیال راحت بر روی آن حساب کرد.




این مطلب توسط یکی از کاربران برای وبلاگ ما از طریق بخش ویژه کاربران ارسال شده است.

شما هم مطالب خود را برای ما ارسال کنید.


دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۱۰ ب.ظ | نوشته شده در موضوع: پیشنهادات کاربران
نویسنده : ali mg
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مقام معظم رهبری شعار سال 98 را «رونق تولید» اعلام کردند، مقام معظم رهبری نزدیک به دو دهه است که بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالاهای داخلی تاکید میکنند.
محوریت و موضوع اصلی این وبلاگ هم در راستای شعار سال 98 است و انتظار می‌رود تا با ساخت و تولید محتوا در این عرصه به تحقق این شعار کمکی کرده باشیم.

در نظر سنجی شرکت کنید
مطالب ویژه
↑ بازگشت به بالا ↑

حریم خصوصی و شرایط استفاده - شکایت از ما - تبلیغات

طراحی قالب : نقل بلاگ | ویرایش: علیــــــ